Як вядома, спорт – гэта жыццё! І хоць восенню часцяком тэмп жыцця істотна запавольваецца, спыняць фізічныя нагрузкі ні ў якім разе не варта. Тым жа, хто раней спорт не асабліва любіў, гэтая пара года дорыць магчымасць адкрыць у сабе любоў да актыўнага ладу жыцця, выбраўшы занятак па душы. Прадстаўляем вашай увазе пяць відаў спорту, якімі можна заняцца восенню.

спорт

Конны спорт. Любіце коней, але да гэтага так і не паспрабавалі асядлаць скакуна? У вас ёсць выдатная магчымасць пачаць! Конныя прагулкі добрыя ў любы час года, але восеньскія пейзажы, якія адкрыюцца вам падчас катання, асабліва прыгожая! Многія лічаць, што конны спорт ніяк не ўплывае на стан здароўя, але гэта зман! Катанне на конях станоўча ўздзейнічае на мышцы, паляпшае каардынацыю, дапамагае фарміраваць выправу, добра здымае стрэс і паляпшае настрой. Трымацца ў сядле не так проста, як здаецца на першы погляд: трэба кантраляваць сваё цела, мышцы рук, спіны, сцёгнаў і ног. Дарэчы, ёсць асабліва добрая навіна для дзяўчат! Нагрузка на ўнутраную паверхню сцягна аказваецца настолькі моцнай, што дапамагае змагацца з целлюлітам! Не выпусціце залатую восень і добрае цёплае надвор’е, займіцеся конным спортам!

конный спорт

Веласпорт. Зноў жа, зацягваць не варта – вы павінны паспець ўдосталь накатацца на ровары да пачатку зацяжных дажджоў. Улетку вам было горача, затое зараз надвор’е так і дабраволіць! Як і ў выпадку з катаннем на конях, вы зловіце неверагодны кайф ад ўзрушаючых пейзажаў, якія сустрэнеце на сваім шляху! Веласпорт асабліва карысны ў барацьбе з сардэчна-сасудзістымі захворваннямі. Вы памяншаеце рызык развіцця ішэмічных хвароб, пры рэгулярных велапрагулках зніжаеце магчымасць зарабіць інфаркт на цэлых 50%! Веласіпедныя прагулкі добра стымулююць кровазварот, што дапамагае пазбягаць застою крыві, яны зніжаюць узровень адмоўнага халестэрыну, празмернасць якога выклікае атэрасклероз. А вось узровень станоўчага халестэрыну, наадварот, павышаецца. Вядома, пры наяўнасці сур’ёзных захворванняў, абавязкова пракансультуецеся з лекарам!

велоспорт

Плаванне. Так, прыйшоў час запісацца ў басейн, хопіць ужо адкладаць! Лепш пачаць наведваць басейн восенню, каб падрыхтаваць арганізм да наступу зімовых маразоў. Вы паменшыце верагоднасць застудзіцца, калі пачнеце гартаваць сваё цела ў больш цёплае надвор’е. Плаванне – гэта выдатны від кардыё, яно станоўча ўплывае на сардэчна-сасудзістую сістэму і трэніруе ўсе групы цягліц. Асабліва карысна для цягліц спіны і рук. Вада расслабляе і супакойвае, дапамагае змагацца са стрэсам і восеньскай маркотай. У многіх басейнах ёсць сауны, таму вы без цяжкасцяў зможаце сумясціць дзве карысныя працэдуры і не будзеце марнаваць час на дарогу.

бассейн

Фітнес-ёга. Калі вы не вельмі любіце ваду і жывёл, не жадаеце наведваць трэнажорную зала, а танцы – гэта наогул не ваш занятак, рэкамендуем запісацца на фітнес-ёгу. Яна добра падыходзіць пачаткоўцам, цела якіх доўгі час было пазбаўлена фізічных нагрузак. Такія трэніроўкі сумяшчаюць элементы скрэтчынга і сілавых нагрузак, падыходзяць практычна для ўсіх узростаў. Акцэнты ў фітнес-ёзе расстаўлены на статычнасці, што дапамагае працаваць з рознымі групамі цягліц у тым тэмпе, які зручны чалавеку. Вас добранька расцягнуць, навучаць працаваць з дыханнем, а гэта вельмі важна!

йога

Скандынаўская хада. Спорт, які прывыклі лічыць бабуліным, на самай справе падыходзіць людзям абсалютна ўсіх узростаў. У апошні час ён пачаў прыкметна амалоджвацца і ў рукі ўзяла палкі нават моладзь. На першы погляд дзіўны спартовы занятак прапрацоўвае 90% цягліц верхняй і ніжняй часткі цела, выраўноўвае выправу, трэніруе сардэчна-сасудзістую сістэму. Яна вельмі рэкамендавана гіпертонікам, бо дапамагае істотна знізіць ціск! Скандынаўская хада абсалютна не траўміруе калені, пры гэтым аказваецца на 46% больш эфектыўна звычайнай хады. Працягваць займацца гэтым відам спорту можна і зімой!

скандинавская ходьба